Bli Medlem

Våra medlemmar blir genast del av en trevlig gemenskap med aktiviteter som förenar golf med lättsamt och trevligt umgänge.

Vår litenhet gör också att våra medlemmar lätt hittar speltider, också under högsäsongen, och banan står till medlemmarnas

förfogande under golfårets alla dagar.

Förmåner

Som medlem i Ljugarns golfklubb betalar man en låg årlig medlemsavgift och man blir medlem helt utan medlemslån eller

insatser. Förutom gratis spel på vår egen natursköna bana ges våra medlemmar också förmånen av att spela på andra

gotländska golfbanar till reducerad greenfee under lågsäsong. Dessutom deltager man gratis på våra träningskvällar där vår Pro

hjälper oss att bli bättre golfspelare. Trevlig samvaro och goda vänner ingår förstås också.

Nytt från och med 2021 är att man får 15% rabatt vid tidbokning hos Ardre Padel.

Priser

Medlemskap med full spelrätt:

Senior: 2395 kr

Äldre junior (18-21 år): 1195 kr

Junior (13-17 år): 595 kr
Knatte (0 - 12 år): 295 kr
Familj*: 5095kr

*Gäller för 2 seniorer och obegränsat antal juniorer som bor på samma adress.

Medlemskap med partiell spelrätt:

Lågsäsongsmedlem: 1895 kr

Halv greenfee under högsäsong 15 juni-31 augusti,
ingen greenfee på övrig tid av året

Ansök om medlemskap

1

Fyll i kontaktformuläret nedan med ditt fullständiga namn, personnummer (10 siffror), E-post, Golf-ID, vilket medlemskap du ansöker om, gatuadress och postnummer.

2

Under "Meddelande" kan du även ställa övriga frågor kring ditt medlemskap.

3

När du skickat in din ansökan blir du kontaktad av våran medlemsansvarig.
Betala gärna in beloppet till vårt BankGiro 5590-0781 direkt, så snabbar vi på processen.

Tack för din ansökan!